Waluty:
www.mamaleo.pl
 
Str. główna >  Dostawa towaru

Dostawa towaru

W przypadku zwrotów:
Przedmioty mogą zostać zwrócone w celu zwrotu pieniędzy lub wymiany za 7 dni od daty otrzymania. Ale nie można zaakceptować przyczyny zwrotów spowodowanych przez Ciebie (np. Rozmiar, wybrany kolor). Zwroty mogą zostać odesłane w ciągu 7 dni od otrzymania, wszystkie zwrócone produkty nie mogą być używane w nowym stanie. Wszystkie zwrócone paczki muszą być ubezpieczone. Jeśli chodzi o zwrot właściwych produktów do zwrotu: wszystkie zwrócone produkty podlegają niewielkim opłatom za obsługę bankową i kosztom wysyłki. Kupujący jest zawsze odpowiedzialny za koszty wysyłki. Okoliczności szczególne mogą wymagać współpracy z partnerami biznesowymi. Aby uzyskać więcej informacji, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.
Ważna uwaga:
1. Chociaż zapewniamy politykę zwrotów, biorąc pod uwagę czas i pieniądze, z pewnością doceniamy, że przed złożeniem zamówienia wszystkie pytania i wątpliwości mogą być jasne.
2. Prosimy o skontaktowanie się najpierw z naszym działem obsługi klienta w celu uzyskania adresu zwrotnego. Wszystkie zwrócone towary należy przesłać na adres wysyłki, który do nas wysłaliśmy, jeśli nie jest to właściwy adres, nie ponosimy odpowiedzialności za straty spowodowane przez ten problem.
3. Nie ponosimy odpowiedzialności za przegraną, jeśli zagubiony przesyłka zostanie zgubiona podczas transportu, należy zachować oryginał potwierdzenia odbioru pocztowego, aby odebrać odszkodowanie.
4. W przypadku zwrotu właściwych produktów do zwrotu: koszty wysyłki i manipulowania nie podlegają zwrotowi. Nie pokrywamy kosztów wysyłki zwrotów lub wymiany odpowiedniego pakietu zamówień, ponosisz odpowiedzialność za koszty wysyłki i obsługi. Dodatkowo zalecamy dodanie śledzenia i ubezpieczenia dla własnej ochrony, ponieważ nie możemy ponosić odpowiedzialności za utracone przesyłki lub zatrzymane przez organy celne.
Powrót